Tårfyllda bröllopsförberedelser
Bianca har fullt upp inför bröllopet och har inte hunnit sola. Enligt Bianca är det en katastrof som måste lösas. Pernilla och Linus övar på en duett. Linus tycker det är märkligt att systern tittar på honom och inte på brudparet under kärlekssången.