Pernilla ska medverka i en stor reklamfilm i Tyskland. Hon möts av privatchaufför och livvakt. Hon blir obekväm, men känner sig snart som Whitney Houston i Bodyguard. För att livvakten inte ska få tråkigt tar hon med honom på en guidad tur i Hamburg.