Bianca får sina drömmars födelsedag
Bianca fyller år! En överraskningarnas födelsedag väntar. Dagen efter vankas 25-årsfest och Pernilla har tappat bort texten till låten hon ska sjunga för Bianca. Nu måste hon jobba mot klockan för att hinna skriva klart en ny text.