Kan man baka vid ägglossning?
Pernilla och Bianca donar hemma. Pernilla har beställt för många nya stolar och köket blir snabbt överbelamrat. Bianca vill bli huslig och bakar en sockerkaka. Det går inte som planerat. Det är visst en dålig idé att baka vid ägglossning.