Festen fortsätter: "Har minnesluckor"
Sagobröllopet är över men festen fortsätter dagen efter med ett poolparty. Benjamin och Bianca är toastmasters även här, men Benjamin tillbringar större delen av partyt med att sova - mitt bland gästerna.