Bröllopet mellan familjen Wahlgren-Ingrossos vänner Jacob och Melina närmar sig med stormsteg. Pressen är påtaglig för Bianca och Benjamin som ska vara toastmasters. De är långt ifrån klara med manus och förberedelser och är oense om det mesta.