Benjamin får hjälp att inreda
Pernilla, Bianca och Susanne hjälper Benjamin att inreda lägenheten och det blir i vanlig ordning inte utan meningsskiljaktigheter. Bianca har med sig presenter till Benjamin – presenter som inte är helt rumsrena.