Hela familjen åker på lyxkryssning
Hela familjen ska på lyxkryssning och fira Hans och Christinas födelsedagar. Men resan är nära katastrof redan på Arlanda. På fartyget upplever familjen rumpmassage, trängsel och stökig karibisk orkestermusik. Men också vackra stränder och familjemys.