Sex and the City-inspirerad resa
Pernilla bokar en Sex and the City-inspirerad resa till Dubai för sig och sina väninnor. De checkar in i en flådig svit och ger sig iklädda tjusiga kjolar och skyhöga klackar ut på såväl hisnande ökenäventyr som smågalna shoppingrundor.