Bianca startar podd!
Hasse och Christina firar 55 år som gifta och Pernilla ordnar ett överraskningsmottagande. Bianca ska spela in första avsnittet av sin podd med Alice Stenlöf, men ingen av dem har förberett sig. Nerverna är på helspänn och producenten vädjar förgäves.