I sina förfäders fotspår
Familjen Wahlgren gå i sina förfäders fotspår i Italien. Hasses morfar är född i L’Aquila och han har fokus på släktforskning. Pernilla leder en guidad tur genom den öde staden, och gränsen mellan fakta och fiktion i hennes information är lite luddig.