Husbilssemester i Italien
Pernilla, Bianca, Benjamin och flickvännen Linnea åker på husbilssemester i Italien. De drömmer om pasta, vingårdar och äventyr. Men att samsas på liten yta, ta sig fram på slingriga bergsvägar och tömma toaletten sätter familjens tålamod på prov.