Premiär för Pernillas krogshow
Det är äntligen premiär för Pernillas krogshow. Hela familjen är i publiken - utom Benjamin som står på scenen i Melodifestivalen. Efter premiären åker Pernilla med sina väninnor till det soliga Marbella för att få nycklarna till sitt nyköpta hus.