Familjen går på språkkurs i italienska
Pernillas krogshow ska ta form och hela ensemblen samlas för att påbörja manusarbetet. Bianca bjuder hem sin mamma till lägenheten, och Pernilla får en total sop-chock. Hela lyan är full av sopor och stinker. Familjen går på en språkkurs i italienska.