Pernilla inreder nya huset i Spanien
Pernilla inreder med stor iver det nya huset i Spanien. Mamma Christina hjälper till och tar dit halva sitt spanska bohag. Hemma i Stockholm har Bianca fullt upp med att planera och ordna inför Pernillas 50-årsfest. Men det blir mer jobb än hon kunde ana.