Bianca ger Pernilla en garderob-makeover
Bianca är imponerad av hur Pernilla lyckats komma i form inför premiären. Men hon är inte imponerad av Pernillas garderob. Blommiga tantkläder och bensinmacksglasögon passar inte en snygg 50-åring. Vi blickar också tillbaka på godbitar från säsongen.