Pernilla ska ha pressdag för sin stora show men försover sig och väcks av en reporter. Två av Biancas assistentkandidater får provjobba, med mycket varierande resultat. Bianca samlar in pengar till Musikhjälpen och åker till Umeå för att vara med.