Berras bästa bärgarknep
Berra delar med sig av några av hans främsta bärgarknep, vilket passar utmärkt när det samtidigt sker en ordentlig sammanstötning vid Haga Södra. Andreas får lite annorlunda direktiv när ska bärga en Porsche.