Våldsam bilbrand på Årstalänken!
Barve och Roiene får ett prio-1 larm om en fullt utvecklad bilbrand. Stefan orsakar ordentlig uppståndelse i polkagrisstaden Gränna när han försöker få loss en lastbil som kört fast ordentligt mitt i centrum.