Berra och Signe tröstar chockad mamma
Berra kommer till en olycksplats och tar hjälp av Signe för att lugna en chockad mamma. Benny blir inblandad i ett oväntat polisingripande och Karin får ta fram bandvagnen i Örebro när en traktor ska bärgas.