Dramatik när chaufför faller ihop
När Pelle skyddar en stillastående bil det plötsligt dramatiskt när chauffören av okänd anledning faller ihop. Micke försöker avstyra kaos på Cityterminalen där en personbil blockerar infarten för flygbussarna.