Sopkaos och beundrarbrev
Niklas får ett svårt uppdrag när en lastbil med släp välter i en rondell. Till råga på allt är den full med sopor. Berra möts av fullständigt kaos vid en olycka på Essingeleden, och Lutten får ett oväntat beundrarbrev.