Olycka efter våldsam polisjakt
Micke åker på en olycka där en polispatrull stoppat en bil med våld efter en våldsam biljakt. En buss har kraschat in i en bergvägg, och Lutten berättar om en av de mest spektakulära dikeskörningar han har varit med om.