Roiene medlar i krockgräl
Två bilförare har krockat och grälar om vems felet var, och Roiene gör sitt bästa för att medla i konflikten. Fredrik ställs inför en riskfylld bärgning när en buss full med shoppingsugna passagerare har havererat i mörkret utanför Jönköping.