En våldsam olycka i Norra Länken
Roiene åker till en våldsam olycka i Norra Länken. På plats inser han att ett litet barn sitter i en av bilarna. I Jönköping får Patrik sitt tålamod prövat när han och kollegorna ställs inför en komplicerad bärgning av en grävmaskin.