Oväntad partystämning på E4
Pelle har en minst sagt händelserik dag, bland annat två fall där tung last tappas – och den ena förvandlar Essingeleden till rena sommarpartyt. I Jönköping tar Patrik fram sin inre MacGyver för att hjälpa till med ett par inlåsta nycklar.