Det spökar
Det spökar. I alla fall om man frågar Ola-Conny som tror det spökar i källaren. Spådamen Katarina frågar andarna hur hennes dag i varuhuset kommer sluta. Åke stajlar om sin husvagnsträdgård. Stammisen Gitte är tillbaka för att köpa porslinsänglar.