Den nya koncern-VDn Jan presenterar Arvingarna som spelar i varuhuset. Marie är tillbaka som dansbandsartist och spelar in en musikvideo direkt i varuhuset. Morgan och Ola-Conny försöker sälja sitt bröd och sina chips ute på dansbandsfestivalen.