Farväl till den gamla plastpressen
Morgan får en ny plastpress och måste säga farväl till den gamla. Glamourtjejen Helene är tillbaka med två likasinnade, Beatrice och Alva. Morgan hjälper Ola-Conny i trädgården och det är dags för nya koncern-VDn Jan att inreda sitt kontor.