Stammisarna Anders och Rosie
Stammisarna Anders och Rosie ska fira att de varit ihop i 30 år. Den nye koncern-VDn Jan vill bygga en äventyrsanläggning. Ola-Conny arrangerar korvätartävlingen. En regnskur gör att folk strömmar till butiken, det blir en svettig dag för Pudden.