Semestern går mot sitt slut
Semestern börjar lida mot sitt slut och många vill passa på att shoppa innan de beger sig hemåt. Jan inviger under pompa och ståt en ny äventyrsbana på campingen. Hofors-systrarna Gunnel och Maritta shoppar grejer till sin kommande Gran Canaria-resa.