Gunnel och Maritta är tillbaka
Systrarna Gunnel och Maritta från Hofors är tillbaka för att köpa sexiga underkläder till Maritta. Ullaredsfantasten Peter åker till Ullared med vännen och skeptikern Sofia för att omvända henne. Morgan och Ola-Conny handlar sommarkläder åt varandra.