Många stammisar på besök
Många stammisar på besök. En är Åke från Filipstad som delar med sig av sina bästa tips. Morgan och Ola-Conny rycker in på kundtjänst och det här med att ropa i kundradion är inte så lätt. Familjen Moberg ska köpa julklappar till alla 32 barnbarnen.