Slänger allt för att sedan shoppa nytt
I säsongspremiären möter vi familjen Holm som inför sitt Ullaredsbesök slänger alla barnens kläder för att sedan under en dag shoppa nya. Vi möter Martina som öser ner varor i kundvagnen för att hinna handla så mycket som möjligt på 12 timmar.