Gunnel och Maritta busar
Gunnel och Maritta busar med andra kunder. Morgan och Ola-Conny ordnar fiskdamm för barnen. Kjell bowlar. Sexbarnsmamman Johanna har fullt upp med att hålla reda på alla sina shoppingsugna barn. Och så arrangerar nya VDn Jan en happening i leklandet.