Medelstidsdag i Halmstad
Morgan och Ola-Conny åker på medelstidsdag i Halmstad. Vi åker hem till väktaren Pudden som stolt visar upp sin kristallkrona på toaletten och sin bubbelpool. Hemma i Tibro har Josefine 700 st My Little Pony-figurer och Pokemons och visar upp allihop.