Doktor Frankenfooders festmåltid!
När Shaggy och Scooby ser fram emot att besöka ett kusligt, hemsökt, gammalt slott i Tyskland blir resten av gänget förvirrade tills de träffar den berömda kocken, författaren och TV-personligheten Alton Brown!