Djungelflodens förlorade själar
Scooby-Doo och vårt gäng med mysterielösare reser uppför en försvunnen flod i Amazonas regnskogar med berömde komikern och skådespelaren, Jason Sudeikis, på jakt efter en väldig skatt .. Den första gympasko som någonsin tillverkats.