Legenden om den gyllene mikrofonen
Våra mysterieungdomar jobbar med Joseph "Run" Simmons (också benämnd Reverend Run), ursprungligen från Run DMC, för att gå till botten med mysteriet med en berömd bandledares spöke från 1930-talet som spökar på ett hip-hop-ungdomscenter i Harlem.