De tusen rösternas spökeri
När Dahne tar med resten av gänget för att träffa hennes vän, den kände röstskådespelaren Frank Welker, hamnar de oavsiktligt mitt i ett väldigt märkligt mysterium, fyllt av flera olika monster och flera olika skådespelare.