Stjärnfallsmannen
När de kör utanför Shreveport, Louisina, prejas vårt gäng av mysterielösare av vägen, av en sallande stjärna som kraschar mitt i den stora ranch som tillhör ingen mindre än den kände Hall-of-fame-fotbollsspelaren och TV-sportreportern, Terry Bradshaw.