Filmlandsmonstren
När gänget hjälper Carol Burnett beta-testa hennes virtuella verklighets-filmlandsvärld, upptäcker de att det enda som är mer spännande än att vara med i de mest berömda filmerna genom tiderna, är att jagas av monster genom ve mest berömda filmerna.