Den hemska versionen av Jekyll och Hyde
Scooby och vårt Mysterielösande gäng är på inspelningsplatsen med den berömda sångaren, dansaren, komikern och skådespelaren, Sandy Duncan. Hon är tillbaka på Mammutstudion (där våra vänner först träffade henne) för att de är igång igen.