Scooby Doo och Cool-skolan på toppen
Scooby Doo och gänget anländer till en Cool-skola på en bergstopp, som drivs av, ingen mindre än den berömde skådespelaren, Billy Dee Williams. De är här för att lära sig att bli coola, och Billy Dee Williams är den talföre stilprofessorn.