Den sjunde omgångens skräck
När gänget får en mystisk inbjudan till en basebollmatch, reser de till Seattle och träffar ingen mindre än rapparen och låtskrivaren Macklemore som attackeras av ett hemskt mekaniskt spökmaskot-monster.