Cher. Scooby och Sargassohavet
Scooby Doo och gänget är gäster på deras vän, Chers båt, när de återvänder från Azorerna till Karibien. De går på grund i märkliga Sargassohavet, fylld med tjock Sargassotång och en gammal skeppskyrkogård med olika skepp.