Fartgalen elsparkcyklist
Polisen får larm om ett pågående villainbrott som slutar med en biljakt. MC-polis tar upp jakten på en elsparkcykel som susar fram på Södermalm i 60 km/h och en biltjuv gömmer sig i en skola.