Knarkaffär på parkering
Ett lyckat spaningsuppdrag avslöjar knarkaffärer på en parkering i Lund. Ett märkligt efterföljande i centrala Stockholm mitt i natten slutar i skogen och jakten på en stulen lastbil i Stockholm tar polisen ut på en åker.