Stoppar illegalt streetrace
I Jönköping stoppar polisen ett illegalt streetrace mitt i natten. På en liten väg utanför Luleå hindras polisen av en traktor och i Söderhamn stoppas en kvinna som kört över 200 km/h med två barn i baksätet.