Krasch mot husvägg
I Uppsala slutar en snabb biljakt i en lyktstolpe. Utanför Karlskoga flyr en norskregistrerad bil efter ett stoppförsök och i Malmö kraschar ett par dieseltjuvar mot en husvägg.